مراسم تجلیل از کارمندان رزمنده

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد

مراسم تجلیل از کارمندان رزمنده معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران سه‌شنبه 6 مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس گفت: ملت بزرگ ایران بر خود می‌بالد که در دوران سخت دفاع‌مقدس به رهبری امام خمینی(ره) جوانانی تربیت شدند که در تمام دوران‌ها بی‌نظیر هستند.
وی با اشاره به اینکه دین اسلام هیچ‌گاه توصیه به شروع جنگ و حضور زنان در آن نکرده‌ است، گفت: هنگامی که جنگ بر ما تحمیل می‌شود و ملزم به دفاع می‌شویم می‌بینیم که همه موظف به دفاع از کیان کشور هستند یعنی حتی زنان نیز در این امر سهیم می‌شوند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به غیرت و مردانگی رزمندگان دفاع‌مقدس بیان داشت: آنچه که در دفاع برای ما متبلور شده و ما به آن افتخار می‌کنیم غیرت، مردانگی و ایستادگی در آن واقعه است. این جانفشانی‌ها و خودباوری‌ها باید همواره برای نسل امروز و فردا گفته شود چراکه اخلاص مقوله‌ا‌ی پرتکرار در دفاع‌مقدس است و امروز نیاز به تکرار مداوم آن در بین همه‌ امری لازم و ضروری است.
در پایان این مراسم از 37 رزمنده شاغل در حوزه روابط عمومی، گزینش و معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است این مراسم با حضور سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد، سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، سیدمستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی و داود نورچه‌ای مدیرکل امور  فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , ,